مرجع رسمی مقالات گوشی همراه

اشنایی با گوشی همراه

مرجع رسمی مقالات گوشی همراه

اشنایی با گوشی همراه

  • ۰
  • ۰

iphone mashhad

 


در شرایطی‌که شما هم به مغازه‌های قانونی اپل در کشورهای گوناگون رفته باشید و از آنان سوال نمایید که تفاوت در میان آی‌فون 7 با یاد 32 گیگابایت و 256 گیگابایت چه می‌باشد؟ مسلما پاسخ می‌شنوید که تفاوت‌ آنان تنها فضای ذخیره سازی داده ها میباشد. حتی در حالتی‌که به مغازه‌های غیرقانونی کشور ایران هم مراجع نمائید، سود فرقی ندارد. کلیه مطمئن می‌باشند که صرفا تفاوت بر رمز مقدار خاطر میباشد و بس. البته دیدنی میباشد بدانید به هیچ وجه اینطور وجود ندارد و آی‌فون 256 گیگابایتی با آیفون 32 گیگابایتی تماما مختلف میباشد. این تفاوت در میان آیفون‌ها تنها به خاطر هم محدود نمیشوند، بلکه آیفون‌های مو جود در ایالات متحده با آیفون‌های مو جود در اروپا هم تفاوت متعددی دارا هستند! در پی این تفاوت‌ها را طولانی تر بازبینی میکنیم.

 

 

یکی‌از این تفاوت‌ها یاد میباشد، ولی مراد ما مقدار یاد وجود ندارد! بلکه کیفیت آن میباشد. خاطر‌ای که برای گونه‌های 256 گیگابایتی به کارگیری می‌گردد عصر تلاوت داده ها از خاطر سرعتی مساوی 856 مگابایت بر ثانیه دارااست و همینطور برای ذخیره داده ها یا این که تایپ کردن داده روی کارت یاد که مهم‌ترین پارامتر میباشد، سرعت 341 مگابایت بر ثانیه را داراست که سرعت خیر و خوبی میباشد.

حال در حالتی‌که همین تست را روی یک آی‌فون 7 با خاطر 32 گیگابایتی انجام بدهید سود فاجعه خواهد بود. سرعت تلاوت یک فولدر از خاطر در آی‌فون 7 با یاد 32 گیگابایتی 686 مگابایت بر ثانیه میباشد. این پارامتر ولی خیلی تاثیر در کارکردن شما ندارد چون اهمیت کارت‌های یاد به‌سرعت تایپ کردن روی آن ها میباشد. جذاب میباشد بدانید سرعت تایپ کردن روی خاطر این آیفون 42 مگابایت بر ثانیه میباشد!! 42 مگابایت بر ثانیه خطا تایپی وجود ندارد! حقیقتا یک هشتم آیفون 256 گیگابایتی سرعت دارااست. این یعنی تمام شغل های شما درباره با تایپ کردن روی یاد در‌این تلفن همراه با سرعت یک هشتم انجام می شود و این مسئله را اپل هیچ وقت به شما نمی‌گوید.

برای اینکه قضیه بدیهی‌خیس شود، چنانچه شما یک فیلم با حجم 4 گیگابایت را بخواهید روی آیفون 256 گیگابایتی نسخه برداری نمائید، بایستی 2 دقیقه و 43 ثانیه طاقت نمائید، درحال حاضر در حالتی‌که بخواهید همین پوشه را روی آیفون 32 گیگابایتی اسکن فرمائید بایستی 3 دقیقه و 40 ثانیه درانتظار بمانید! البته اپل به همگی اعلام کرده که فقط تفاوت این دو دستگاه حجم ذخیره فولدر میباشد. در صورتی‌که شما هم فیلم و موسیقی زیاد از لپ‌تاپ به گوشی انتقال می‌دهید، دوره خرید آیفون 7 به‌این مسئله توجه فرمائید که اختلاف تنها بر راز حجم خاطر وجود ندارد.

 

دیدنی میباشد بدانید همین تست را جی‌اس‌ام روی آیفون 7 پلاس هم انجام داده میباشد. سرعت تایپ کردن داده ها که مشتمل بر موسقی، عکس، فیلم و حتی نرم افزار می شود روی آیفون 7 پلاس با خاطر 128 گیگابایتی 341 مگابایت بر ثانیه میباشد و روی آیفون 7 پلاس 32 گیگابایتی 42 مگابایت بر ثانیه میباشد.

 

  • ۹۸/۱۲/۱۵
  • ma zhan

نظرات (۲)

  • tamirat iphone mashhad
  • بسیار عالی

  • tamirat iphone mashhad
  • برای خرید و تعمیرات گوشی ایفون به سایت ماژان مراجعه کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی