مرجع رسمی مقالات گوشی همراه

اشنایی با گوشی همراه

مرجع رسمی مقالات گوشی همراه

اشنایی با گوشی همراه

  • ۰
  • ۰

گوشی اپل

دانلود از اپ استور

iphone mashhad

. Twitter
Twitter - شایسته ترین برنامه های آیفون

Twitter تعریف‌و‌تمجید کانال‌های اجتماعی را به کلی دگرگون کرد و برنامه‌ی قانونی Twitter برای iOS، قابلیت و امکان تجربه‌ی این تحول را برای یوزرها مهیا می‌نماید. شما در‌این برنامه نسبتاً هر ابزاری را که یک استفاده کننده توییتر به آن نیاز داراست، پیدا خواهید کرد. در حالتی‌که از دیگر برنامه‌های Twitter به کار گیری می کنید، متوجه خواهید شد که برنامه‌ی قانونی تجربه‌ی بهتری میباشد. مثلا می توانید بخش متعددی از اکانت کاربری خویش را از درون برنامه دستکاری فرمائید. همینطور می توانید روش‌ی کار توییتری خویش را با جزئیات مشاهده کنید.

دانلود از اپ استور
. WhatsApp
WhatsApp - شایسته ترین برنامه های آیفون

WhatsApp یک برنامه‌ی پیام‌رسان فوری میباشد که قابلیت و امکان چت و یک سری خصوصیت اثر گذار دیگر را برای یوزرها خویش مهیا می کند. خصوصیت‌های بسیار خوب WhatsApp برای ارسال پیام متنی و تصویری و امکان‌های دیگر آن سبب شده‌است که روزبه‌روز به محبوبیت این پیام‌رسان افزوده شود. گفته می شود که بیشتراز یک میلیارد نفر در بیشتراز ۱۸۰ سرزمین از WhatsApp به کارگیری می نمایند. همینطور قابلیت ارسال صدا و پوشه‌های صوتی و تصویری و استعمال از شکلک‌ها و ایموجی‌های متنوعی که در برنامه گنجانده شده‌است، در کنار مصرف معدود وب، از سایر خصوصیت‌های عالی WhatsApp می‌باشند که آن را به یکی شایسته ترین برنامه های کاربردی آیفون تبدیل نموده است.

دانلود از اپ استور

. Pandora
Pandora - شایسته ترین برنامه های آیفون

Pandora یک خدمت استریم رادیویی میباشد که برای آیفون و آیپد در دسترس میباشد. برای کسانی که دوست ندارند مدام به موسیقی‌های تکراری گوش دهند و ترجیح میدهند که رادیوی سنتی‌ را تجربه نمایند، Pandora یکی شایسته ترین آیتم‌هایی میباشد که در این باره موجود هست. Pandora متناسب با ذوق‌ی شما موسیقی‌هایی را توصیه میدهد که می توانند به موردعلاقه‌های شما تبدیل شوند. هرچه بیش تر داده ها بدهید، Pandora در تعیین‌ها ظریف‌خیس می شود. در Pandora میتوانید ۱۰۰ پایانه رادیویی را براساس اسم هنرمندان، موزیک‌ها و گالری‌های موردعلاقه‌ی خویش بسازید و در شرایط‌های متعدد از گوش دادن به آنان لذت ببرید.

 

  • ۹۸/۱۲/۱۱
  • ma zhan

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی